30 Nisan 2013 Salı

VAMPİR GÜNLÜKLERİ-DÖNÜŞ:GÖLGE RUHLAR / L. J. SMITH

Stefan, Damon ve Ben.

Öyle aşklar vardır ki, 

Öncesi başka, sonrası acı...


Sevgili Günlük,

Erkeklerin çoğu melek gibi bir kız olduğumu düşünür. Oysa ben popülerlik ve eğlence için kullandım onları. Dürüst olmaya çalışıyorum, tamam mı? Eskiden erkekler benim için sadece oyuncaktı, ya da bir çeşit ödül. Hiçbiri kalbimin derinliklerine dokunamıyordu... Ta ki özel biri gelene dek.

Adı, Stefan'dı.

Dalgalı siyah saçlı, zümrüt yeşili gözlü, sıradan ama muhteşem bir lise son sınıf öğrencisi gibi görünse de, aslında değildi.

Stefan Salvatore bir vampirdi.

Ağabeyi Damon da öyle.

İki vampirin arasında kalan bir kız...

Bu işin sarpa saracağını tahmin etmek güç değil, ne dersiniz?

- Elena


Sayfa Sayısı: 576
Baskı Yılı: 2012
Yayınevi: Artemis Yayınları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder