26 Nisan 2013 Cuma

FISILTI-BECCA FİTZPATRİCK



 Kesinlikle elinizden düşüremeyeceğiniz bir kitap.En favori kitaplarınızdan olacak.Hiç sıkılmadan tekrar tekrar okumak isteyeceksiniz.Ben hiç sıkılmadan tam 3 kez okudum :) 
Patch gerçekten aşık olabileceğiniz bir karakter.Nora dan söz etmiyorum bile.Kesinlikle kıskanılacak bir aşk hikayesi.Tabii ki gerçek olması imkansız ama ''keşke bende böyle birine aşık olsaydım'' diyeceksiniz.Neyse çok konuşmadan size kitabı anlatayım...

Nora annesiyle birlikte yaşayan kuralları dışına çıkmayan bir kız taki Patch ile tanışana kadar.Nora Patch ile tanıştığı andan itibaren Patch de bir gariplik olduğunu anlar ve en yakın arkadaşı ile (Vee) onun hakkında bilgi edinmeye çalışırlar.Nora biyoloji dersinde Patch ile partner olmuştur.Ve yapılması gereken bir ödev vardır.Bunu yapmak pekte kolay olmayacaktır çünkü Patch bilardo ve kumar oynamayı seven bir tiptir.
Patch Nora dan hoşlandığını ima etmektedik Nora ise Patch'e karşı ne kadar bir şey hissetmediğini söylesede ona karşı boş olmadığının farkındadır.Patch tarafından bir eğlenceye çağırılan Nora kabul etmez fakat yeni tanıştığı Elliot ile Patch'in onu davet ettiği eğlenceye gider.Orada karşılaşırlar ve Patch Nora ile yanlız kalmak için uğraşır.Eğlenceleri bittikten sonra Patch Nora'yı evine bırakır.
Nora Patch ile geçirdiği bir günün sonunda sırtında ters V işareti olduğunu fark eder ve araştırır.Patch'in kovuşmuş melek olduğundan şüphelenir. Dışarda geçirdiği kötü bir geceden sonra Patch'i arar ve onu almasını ister.O gece beraber bir motelde kalırlar.Nora o gece Patch'in sırtındaki yara izine dokunur ve her şeyi öğrenir.Patch'in aslında bir insana dönüşmek istediğini ve bunun için bir kurban gerektiğini öğrenir.Ve kurban kendisidir.Nora bunu öğrendiği zaman Patch den kaçar ama Patch ona ilk tanıştıklarında onu öldürmek istediğini fakat sonra aşık olduğunu söyler.Nora buna inanmaz.Bir yandanda Elliot var Nora onun aslında iyi biri olmadığını öğrenir.Ve Nora tam öleceği sırada Patch onu kurtarır.VEEE ARTIK NORA PATCH BİRLİKTEDİR.(Şimdilik...)
Patch:Nesine?
Nora: Beş dolar.
Patch: Ceketine.
Nora: Ceketimi mi istiyorsun?
Patch: Çıkarmanı istiyorum
.


Patch: "Fedakarlığını kabul etmedim, geri çevirdim."
Nora: "Benim için bir insan vücuduna sahip olma şansını teptiğini mi söylüyorsun?"
Patch: "Sen olmazsan, bir bedene sahip olmanın ne anlamı kalır ki?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder